Super rolig jobbehelg :D

Har vetr kligen haft en super rolig helg på mitt LSS jobb. Jävlar vad jag trivs på det stället. Lovely.

Tur att man haft en sån rolig kollega att jobba med denna helgen där annars hade det faktiskt vatt lite jobbigt pga av lite olika anledningar som jag inte kan ja upp här. Sekretess you know =)

Idag är det jobb på posten, hur länge jag stannar där vet ifan, mår ikke så där jättebra. Har lite magkatarr och huvudvärk, känner mig litta snurrig emellanåt. Aja det blir nog bra =)

Vad har hänt sen sist jag skrev? Har ingen aning vet inte ens vad ja skrev i senaste blogginlägget ha ha ha!

Flytten blir i alla fall framflyttad eftersom jag inte komma hinna flytta den 1:a då det var tänkt, blir mycket jobb och så men det är bara trevligt. Så även om flytten blir lite senare så bekommer det inte mig ett dugg även om jag egentligen vill här ifrån så snabbt som möjligt. Men det e kul att jobba med =) Längtar till mina Torparepolare juu =)

Jag, syrran och fassan har bestämt att vi kommer flytta lite onödigt skit tidigt ändå, kartonger som bara står. Så blir det en massa mindre just den dagen man flyttar =) Nice eller vad? hehe

Har nu i två dagar suttit och funderat på en sak. Kommer dock inte skriva det här nu blir i så fall när och OM det blir aktuellt. Roligt i alla fall om det nu blir så som jag vill eller ja jag vet inte om jag vill eller inte vill :/ Får helt enkelt se hade vatt roligt och mysigt i alla fall =) Nä det är ingen bebis ja snackar om :P

Jag börjar bli trött på vissa personer och deras beteende. Jag är trött på att krusa folk, gör fan inte det längre. Nu räcker det! Jag är inte sån som är såndär som att passar det inte nu passar det inte sen iheller. Den meningen blir lite fel men vissa fattar va ja menar som tur är =) 

Men HALLÅ jag är inte blond. Om du tror att du kan dra lögner för mig så tror du fel. Även om det är en sån liten fin vitlögn så funkar det inte. Jag ser igenom alla lögner men det är lika kul för varje gång du drar en ha ha ha :D
Aja nog om dig nu!

LÄNGTAR som fan ändå till torp. Kommer bli sååå mycket roligare. En massa fika stunder, grillstunder osv med härliga Torpamänniskor! Kan det bli bättre!?! Nej det tror jag inte.

Nej nu blir det en runda med vovvarna sen får man bege sig till jobb =)

Puss o kram



Efter sol kommer regn.....

Så sant som det är sagt.

Efter några underbara dagar med solsken och värme så spöregnar det ute. Tråkigt som fan eftersom man inte kan vara ute och göra något. Finns liksom inte så mycket att göra inomhus i detta vädret.
Många andra passar på att städa och ha sig men det är inte lönt för mig som har tre hundar då är det bättre att städa när det är fint så håller det sig fint längre.
Fast hade det behövts städa så hade jag gjort det. Men här är så fins och snyggt här hemma.

Och inte mer att packa har man, som kan packas nu dvs. Hmmm what to do? Sitta och uggla.

Ska kanske iof följa med en vän in på akuten som ligger i magsmärtor. Orolig blir man.

Igår hjälpte jag Sandra & Micke att flytta. Fick höra rätt mycket så som, jävlar vad stark du är, skit duktig osv.
Ja man måste visa att vi kvinnor också kan fast det inte är alla kvinnor som hade klarat lyfta det jag gjorde igår ;)
Thats why they call me a Superwoman ;)

det som var roligt var att jag och Sandra har valt likadana tapeter i två rum utan att vi visste om det =) Lite läskigt men samtidigt kul som fan. Då har man inte dålig smak alltså ;)

När jag hjälpte dom att flytta igår fick mig att längta ÄNNU mer till min flytt och jag som trodde att jag inte kunde längtar mer hehe! Fick sånt riktigt lyckorus i kroppen :D

Mitt ena jobb som jag är timmanställd på, hemtjänsten i Staffanstorp har ringt och jagat mig hela morgonen.
Svarar inte för jag vill inte. Usch vill inte vara på det stället. Speciellt inte i detta vädret. Ska nog ringa till dom snart och säga att jag inte är intresserad av att jobba där.

Aja annars händer det väl inte så mycket.

Arbetsintervju imorgon på ett mycket bättre ställe än hemtjänsten i Staffanstorp.

Nä nu blir det bra för bloggandet för stunden, kanske återkommer ikväll.

Har mycket att göra idag, dvs sitta och uggla med en kopp kaffe och nån cigg ;) ha ha ha ha

Idag gör jag ingenting, det kommer jag göra imorgon med för jag hinner inte bli klar!

Skämt åsido, imorgon har jag en det att göra =)

Bye bye for now!

Puss Puss

FLYTTAT!!!

Idag har jag flyttat! *NOT* eller jo iof men bara bytat rum för kartongerna. Dom stod i mitt stora sovrum och står i det lilla sovrummet nu, Allt blev så mkt bättre varför pallar jag inte skriva, är helt slut. En av anledningarna som jag kan dela med mig av är att det lilla sovrummet är närmast ytterdörre, men dte var inte den riktiga anledningen till varför jag flyttade dom.

Jag har varit igång hela jävla dagen, eller nja sen 13:00 tills nu 22:30. Det är mitt LSS jobbs fel men jag är glad för dom har nog räddat mig lite =) haha

Har ju som vissa vet packat rätt rejält redan. I alla fall så blev det ännu merta fart på mig idag när de ringde från jobb och frågade om jag kunde jobba på måndag, Ja visst kan jag det. Skrev in det i kalendern och sedan bläddrade jag fram varke vecka i Juni och insåg hur mycket jag har att göra hela Juni fram tills flytten. Gosh. Men det är bra tiden går snabbt.

Jag har en del jobb på LSS denna månaden, min syster fyttar den 19 Juni och jag ska hjälpa henne, jag måste till ikea, bauhaus, hornbach?, byggmax och införskaffa lite saker och dylikt osv osv orkar inte rabbla upp mer...... jo just det, jag skulle gärna vilja hinna fika med några vänner som bor här i södra skåne innan flytten!

Nu väntar jag på att ugnen ska bli klar så jag kan lägga in min bullar så dom blir varma, goá och JÄVLIGT GODA. Dom kommer sitta fint i mina smaklökar!

Sen blir det ut med hundara sen bingen för fan =)

Puss Puss


Bloggen under renovering!

Jag håller på att renovera min blogg lite! Eftersom min nya lägenhet delvis kommer bli renoverad och jag har valt tapeter och så, så tänkte jag att bloggen lika så kunde få det ;)

Det tar lite tid och är lite klyddigt, men håll ut! Den blir snart klar hoppas jag :/

Nu ska ja fortsätta =)

Have a nice evening =)

Puss & Kram

Tapeter!!!

Idag har jag varit hos Svalövsbostäder och valt nya tapeter till hallen, vardagsrummet och det ena sovrummet.
Den trippen dit som va med snälla Vevve som körde skulle gå snabbt men pga att folk föddes imorgon och inte kan köra en fucking bil så tog det dubbelt så lång tid. Det var verkligen bara idioter ute på vägarna idag!

Det var verkligen svårt att välja. Deras utbud var verkligen kasst. Fann inte riktigt det som jag vill ha. Men hittade ändå så att det blir helt okej =) Tror nog det blir jäkligt bra till slut =)

Tapeterna skulle inte beställaf förän längre fram, lagom så dom är där när ja ska flytta så dom slipper stå där. Med andra ord hinner jag ångra mig om det nu skulle vara så.

5 veckor kvar till flytten. Härligt! Tiden går jättefort samtidigt som den går as sakta :( Vill ha den 1:a Juli NU, haha!

Ska bli helt underbart att få bo nära Karolin igen, väldigt uppskattat. Och grymt kul kommer det bli. Saknar min lilla fis ju =)

Har en massa som kommer hända i sommar, därför jag vill att tiden ska gå snabbt.

Funderar på att köpa en typ sprillans ny bil i Juli men jag vet faktiskt inte. Är väldigt kluven. Får ju snart pappas gröna lilla opel -93 och den är helt okej men känner att det är bättre med en ny bil för då är risken inte lika stor att saker och ting går i sönder. kluven till tusen är jag :/

Nä, om man skulle ta och packa lite.


                                                      

Lite shopping ;)

Var på OBS med syrran och shoppade lite. Elle ja shoppa och shoppade :/ Handlade rättare sagt! Jag har mina meningar om skillnade är mellan att shoppa och handla för mig.

Shopping fär mig är när man handlar roliga saker som tex kläder, smink osv. Handla för mig är när man tex köper mat, sånt som är mindre roligt dvs. Jag kan iof tycka det är kul att handla mat när man stor handlar. Då känns det kul och skönt efteråt. Men annarsär det verkligen inte kul att handla sånt mög som mat, toapapper osv.

Det mest nödvändigaste inköpet idag var hundmat. Det minst nödvändiga var...... ? Hmm ingen aning :/ haha allt behövs på ett eller annat vis.fick bäst i test men den är AS KASS. sÅ jag köpte mitt hederliga Nivea foundation som jag tycker är det bästa märket när det kommer till foundation i flytande form. De hade kommit ut en ny Nivea foundation och den luktar verkligen asgott. Den är nog inte speciellt bra för hy om man har en problem hy som jag har men skit i samma. Brukar inte få värre hy av Niveas foundation trots att det inte är mineral foundation.

Ska man ha foundation i puder form så är I.D Bare Minerals det absolut bästa, det är ju lite dyrare men ack så bra =)

Var inne en sväng på systembolaget och köpte den nya SMIRNOFF COSMOPOLITAN =) Färdig blandad Cosmopolitan. Blir att prova den till helgen =)

Annars var det nog inte så mycket mer jag köpte :/ Fast det blev ändå en 1000 lapp för det lilla. Men hundmaten kostar en del ju. Inte i det billigaste laget =)

Köpte ett koppel till Sessan i djuraffären, det behövdes ett nytt till henne. Sen blev det en foundation till mig på kicks. Köpte en foundation för inte så längesen. Maybeline flytande mineral foundation som dessutom

Idag blev det dock inte så mycket mat som handlades, bara lite smör och sånt smått skit.

Nä det var allt för idag, inget intressant med andra ord men så är det ibland.

FLYTTEN :D

Man kan kalla mig lycklig =) Den senaste tiden har jag varit väldigt lycklig och mått väldigt bra. Mycket pga mitt nya liv =)

Ser fram emot flytten så fruktansvärt mycket :)

Skulle få nycklarna 2 veckor tidigare dvs den 15 Juli eftersom jag städar efter dom som ska slipa golvet, på så sätt slipper jag betala halva hyran vilket jag egentligen skulle gjort =)

NU GOTT FOLK HAR VDET BLIVIT ÄNDRADE PLANER :D

Jag kommer få nycklarna den 1 Juli istället. Kommer inte ihåg om hon sa den 1 Juni eller 1 Juli men kan inte tänka mig att det är 1 Juni så vi säger den 1 Juli mot att jag själv tapetserar vardagsrummet, sovrummet och hallen. Jag får välja tapeter hos dom och dom betalar tapeterna bara jag själv fixar jobbet =)

Låter ju as bra =) Ja kan ju inte tapetsera men vet folk som kan och som mer än gärna kommer göra det =)

Vet dock inte om jag kommer flytta in den 1 Juli eller den 15 Juli, det återstår o se. Man kan ju ta lite onödiga skit kartonger =) Får se va ja gör =)

Sen finns det andra saker som gör att jag kanske inte kan flyttan in förän den 15 men det drar jag inte upp här i bloggen ;)

Nä men detta var allt från lyckliga mig, Nu ska jag stääääääda så det blir lika fint i hemmet som mitt humör är =)

See ya later.

PussPuss

                                               

Lycklig men trött!

Jag är så lycklig och längtar är enorm till min nya lägenhet eller snare mitt RADHUS :) Det är ju trots allt ett radhos och jag har bara en granne bredvid på ena sidan. Ingen granne varke på andra sidan eller ovanför, så jäkla härligt. Blir lite villa känsla över det =)

Idag eller kväll ska man kanske säga är jag väldigt trött. Skulle kunna sova nu men går jag och lägger mig nu så kommer ja vakna kl 21 och vara skit pigg. Jag är nog trött för min sömn har vatt konstig, typ sovit för lite.

Somnade inte förän kl 24 igårkväll och då hade jag vatt vaken i 39 timmar. Kunde verkligen inte sova efter nattpasset på jobb :/ Jag försökte, försökte och fösrökte men det gick helt enkelt inte.

Pratade med Karolin i telefon igår, var TVUNGEN att berätta en sjuk grej för henne. Vi skulle typ prata i tio min men det blev 1 timme och 10 min istället. Kändes iof dock som 10 min. Tiden går snabbt när man har roligt.

Snart flyttar jag närmre henne, ska bli så skönt och super roligt dessutom =)

Tioden går fort men ändå sakta. Den får GÄRNA gå lite fortare nu. Åh jävla tjat på mig om den jävla tiden och lägenheten men så är det, vill ni inte läsa om det så vet ni var det röda krysset finns =)

Sessan började löpa för första gången igår. Snacka om TIDIG! Hon är bara 6 1/2 månad gammal. Pratade med uppfödaren för jag skulle berätta och då visade det sig att hennes syskon hade börjat löpa för två-tre veckor sedan. Dom är verkligen tidiga. Fick sticka iväg innan och köpa ett tikskydd till henne för hon blöder rätt bra. Inte så trevligt att ha hund mens fläckar i sängen och över allt annars för den delen med.

Ska låna nycklarna till lägenheten nån gång i slutet på denna månaden för jag behöver mäta och lite sånt.
Ska då ta lite bilder och lägga upp här...... kanske, jag lovar inget. Men på Facebook kommer dom dock hamna =)
Där kan ju inte vem som helst se dom =)

Nä nu är det dags för lite tv tittande.

Vi hörs

Puss & Kram

LYCKORUS =)

Känner ett så enormt lyckorus i kroppen idag ;D

Ringde Svalövsbostäder innan idag och frågade om dom hade haft den sista besiktningen på lägenheten och det hade dom!

Parketten skulle slipas och så va där lite annat småt & gott som skulle göras vid men inge större grejer =)
Härligt som fan att få parketten slipad, det blir ju som nytt då. Glänsande och fint :D Najs.

Frågade dom om ja kunde få nycklarna 2 veckor tidigare mot att jag städade efter golvsliparna. Det gick dom med på annars hade jag ju fått betala halva hyran men då hade jag väntat på att flytta in hehe.
2 veckor låter inte mycket men det är fan mycket när man ska flytta ifrån Arlöv.

Så den 15 Juli flyttar jag. Iiiiiiiiiiiih kan knappt bärga mig. Gode gud låt INTE tiden gå fort låt den gå AS FORT!

Får även låna nycklarna en dag i slutet på denna månaden =) Dom är så bra där =) Kan ju behöva mätas och så. Speciellt trädgården eftersom jag ska köpa och sätta upp staket där =)
Uteplatsen är där redan staket runt om =)

Åhhh mitt liv kommer bli så mycket roligare :D

Mycket roligare människor där än här i Arlöv. I Arlöv finns bara torra, räliga skitsnackare människor. Haha

Idag har syrran haft budgivning på sin lägenhet hon fick 1.950 miljoner, vilket var mer än hon begärde så det är kanon. Hon flyttar under midsommar helgen.

Hon fick ju bråttom att sälja sin lägenhet när hon fick reda på att jag tackat ja till lägenheten längre upp i skåne. Hon klarar tydligen inte av att vara för långt bort ifrån sin syster hehe.
Men syrran ska även bli sambo igen, så kul för henne. Hoppas det kommer gå bra =)

Ska få min syrras utemöbler. GREAT slipper jag köpa egna, det är så jävla dyrt men ett måste nu när det kommer bli en massa grillkvällar på min uteplats =)

Ska även få hennes stora köksbord och 6 stolar. Kommer stå perfekt i mitt nya kök =) Bordet och stolarna är ju svin dyra, inget billigt Ikea skit. Nä, bara köksbordet kostade 7000:- JA NI LÄSTE RÄTT SJUTUSEN FÖR ETT JÄVLA KÖKSBORD =)

Jag ska få hennes dubbelsäng med. PERFEKT. Lär behövas om folk ska sova över när det blir grillkvällar med goda drycker innehållande alkohol =)
Hade tänkt köpa en dubbelsäng men nu behöver jag inte. Sparar man dom pengarna. Härligt =)

Får även henns krukor med blommor som hon har på uteplatsen! YEEEEES! Jag slipper köpa det med :D
OH MY FUCKING GOD så mycket pengar ja sparar pga min syrra :D LOVE HER or what liksom ;)

Det var allt för Miss Happy Malin idag

Talk to ya later sweetiepies =)


Underbara Dag :D

Så underbart väder det varit idag. Riktig sommarkänsla fick man.

Gick hem till min pappa med vovvarna så de kunde busa i trädgårde och jag kunde njuta av det fina vädret.
Gick hem efter bara 2 timmar för jag blev sin hungrig så jag blev helt illamående och yr :/ Trots att jag hade ätit precis innan jag gick dit. Så kan det gå =)

Har tittat runt på nätet och börjat planera lägenheten riktigt mycket. Nu vet jag exakt vilka möbler jag vill ha i hallen. Måste bara dit när hon som bor där nu har flyttat så jag vet om det får plats eller inte. I så fall får jag minska på en sak men det gör inget =)

Drömmer mig verkligen bort till min nya lya. Det kommer bli så underbart att sitta ute i sommar med morgonkaffet.

Man har ju en del planer som gör att man längtar dit ännu mer =)

MASSA grillkvällar med öl och en massa skitsnack m goa vänner =)
Jag och Micke sitter och tjatar om detta typ varje kväll på MSN haha. Det kommer bli supermysigt.

Är verkligen superglad att jag har en trädgård med, hade verkligen inte räknat med det eftersom det stod att det fanns uteplats..... men det stod inget om trädgård. Men det gör inget fick bara en jävligt bra suprise.
Hade dock varit nöjd med bara uteplatsen men trägården är ju verkligen ett stort plus!

Kan knappt bärga mig till jag flyttar och får inreda mitt hem =D Vissa saker får man ta med tiden, allt kan inte fixas med en gång. Men hallen ska jag ha klar i alla fall.

Puss & Kram

LOVELY DAY ;D

Lördag och idag ska det städas =) Sen beger ja mig nog till min pappa med vovvarna så dom kan busa i trägården. Såååå mysigt.

Längtar tills jag har min egen trädgård så man slipper gå iväg. Men om 3 månader har jag det :D

Annars händer väl inte så mycket idag!

Ska försöka komma ner en runda till OBS så ja kan handla ny foundation.

Have a lovely day cause I am =)


IDIOTER!!!!!!!!!!!

Ang mitt förra inlägg som en del kommenterat på. Är ni så fega att ni är anonyma när ni kommenterar, hehe. Aja då kommer ja inte publicera era kommentarer iheller. Men ni kan vara anonyma bäst ni vill er ip adress kommer upp i inlägget så anonyma är ni inte trots att ni vill det ha ha ha ha ha :D

INLÄGGET JAG SKREV IGÅR HANDLAR OM ATT MAN SNACKAR SKIT VÄRSTA SKIT OM SINA SÅ KALLADE VÄNNER! INTE BEKANTA. JAG MENAR SÅDANA SOM MAN ANSER SOM SINA NÄRMSTA VÄNNER.

JAG MENADE INTE SÅ KALLADE BEKANTSKAPER. SÅNNA SOM MAN BARA TRÄFFAR IBLAND OCH INTE SER SOM SINA NÄRA VÄNNER OSV!!! MEN DET ÄR NI VÄL FÖR TRÖGA FÖR ATT FATTA!!!! HA HA HA HA HA HA HA HA

VISST MAN KAN HA NÄRA VÄNNER SOM MAN INTE TRÄFFAR OFTA JUST PGA OMSTÄNDIGHETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MAN SNACKAR INTE VÄRSTA SKIT OM SINA NÄRA VÄNNER MEN ANDRA VÄNNER SÅ KÄNNS DET SKIT I SAMMA OM MAN FÅR HÖRA LITE SKITSNACK!!!!!!!

FATTAR NI NU VAD JAG MENAR ERA TRÖGA JÄVLAR????????????

OH MY GOSH


Inte det inlägget men detta ;P

Det blir ett till inlägg ikväll men inte det jag egentligen skulle skriva.

Sitter och funderar på människor, det verkar inte som om folk har någon som helst stake i sig.

Jag är trött, verkligen TRÖTT på folk som sitter och snackar så jävla mycket skit om sina kompisar och ändå umgås med dom!

Ja vem har inte snackat skit om någon, jo ALLA!

Men jag har sen ett år tillbaka sagt upp vänskap med folk som jag typ snackat om!
Varför har jag snackat skit om dom? Jo för dom inte har varit några bra vänner överhuvudtaget, mer tänker jag inte gå in på det. De vänner som inte varit så bra vänner ger en dålig energi och sånt vill ja inte ha i mitt liv.

Det har faktiskt varit mycket skönt att ha dom ute ur mitt liv.

Nu till anledningen till vart jag vill komma med detta inlägget!

VARFÖR sitter folk och snackar riktig skit om vissa av deras vänner och sedan umgås med dom. Sånt blir jag förbannad över. Varför umgås man med någon man tycker är en sådan fruktansvärt dålig vän???
Är det för det inte finns så många andra vänner i dens krets???
Jag har absolut ingen aning men man borde ju tycka "hellre stå ensam än att ha falska vänner"

Jag tänker så här: när en person sitter och pratar med mig om hur jävla dålig vän den är osv och sedan umgås med den vännen, vad sitter den personen och säger om mig till den vännen?
Ja, asså de e inget ja funderar på så mycket. Jag skiter i vad folk snackar om mig men jag får spel om att folk snackar så mycket skit om sina vänner sen umgås med dom. Har folk ingen stake i sig och säga vad dom verkligen tycker och tänker.

Klart man blir besviken om folk inte är ärliga. Jag gillar ärlighet, det varar längst!

Det jag tycker är hemskt är att när jag vet att den personen umgås med sin kompis så tycker jag verkligen synd om kompisen. Där är kompisen det värsta offret som inte vet vad hennes/hans vän verkligen tycker.

Nä fy fan vad skamligt!

Verkligen trött på sådana människor. Vill verkligen inte höra skitsnack om deras kompisar från dom. Dom är ju inte ett dugg bättre vän själv som sitter och snackar riktigt mycket crap och sedan umgås.

Folk är verkligen fega mesar med stort F&M!

Seee ya later alligator =)

xoxo Malin A Fucking Happy Girl


Friday ;)

Så skönt med helg, speciellt efter denna veckan. Har haft såå mycket att göra!

Den 21/2 i onsdags då alltså så var hyresvärden här och gjorde besiktningen av min lägenhet. Fick ingen anmärkning och allt såg bra ut, skönt =)
Jag håller dock inte med honom. Men lägenheten var i värre skick när ja flyttade in men jag har gjort märken i de golven som blev nylagda när ja flyttade in men de brydde han sig inte om =)
Här är dock lite skavanker som jag gjort som jag skyllde på den som bodde här innan och han gick på det HA HA HA! Me like! Men lägenheten är fin i sig ändå, inget förfallet skit liksom =)

Idag har jag varit på mycket bättre humör än jag varit de senaste dagarna. Det är nog för man haft mycket att göra plus att det finns andra orosmoment. Men det löser sig alltid =)

Tror mitt humör har varit bättre idag med för jag har fullkomligt struntat i datan hela dagen. Satt vid datorn i typ 30 i morse sen har jag inte suttit här förän nu. Jag blir så trött av att sitta vid datan och är också vad jag själv har märkt väldigt trött på både facebook och msn. Vissa personer är så fruktansvärt jobbiga där.

Jag vill ju va inne för och prata med vissa men finns dom som är som sagt jävligt jobbiga och skriver sådana saker som man inte bryr sig ett skit om, intresse klubben antecknar. Ha ha Man bara jaha men vem fan bryr sig liksom. GAAAAAAAH får spel på vissa människor som aldrig låter en va ifred.

I alla fall så har jag hållt mig ifrån datorn för det mesta idag och det har varit underbart. Gick ner en runda till min pappa med vovvarna så dom kunde busa i trädgården. Vovvarna blev såååå lyckliga =)
Drack ju självklart kaffe med pappsen och pratade litta skit =)

Har kommit igång lite smått med jobb igen, skönt faktiskt. Känns bra. =)

Detta inlägget var väl inte så intressant men antingen ikväll eller imorgon kommer ett mer intressant inlägg.
Vi får se om ni tycker de e intressant eller inte, jag själv tycker det. Men det är inte så konstigt.

Detta var allt för just nu i alla fall =)

Puss o kram

Jag har stooooora planer.... men det skriver jag om i min andra privata blogg som är låst =) Aja spelar ingen roll om den är låst eller inte egentligen för ingen av er kan adressen ändå ;)

See ya soon bitches and hoes

20 min kvar av min natt jour!

20 min kvar av min natt jour så skönt. Är dock inte så trött faktiskt. Skönt.

Men det ska bli skönt att komma hem saknar mina vovvar mega mycket <3

Världens bästa vovvsingar. Mina älsklingar, mina bebisar & mitt allt! =)


Min profilbild

Malin

RSS 2.0